vrijdag 13 januari 2012

Blah?

Zo ondertussen wil ik nu toch wel ergens komen. Ik heb met alle 3 de vakdocenten gesproken.
Dat het iets met de elementen gaat zijn, staat vast. Dat het word als hier onder vermeld staat op losse schroeven.

Toch heb ik in gesprek met Jan een mooi idee bedacht. Het bevat 2 onderdelen waar ik graag wat mee doe, en door dat waarschijnlijk met de studio te combineren word het een uniek beeld.

Het idee om Symbolen in een foto te combineren met een van de elementen. En dan een foto, mischien met model, maar vooral om daarnaast nog een foto van een uitvergroot detail opnieuw in beeld te brengen.

Maar wat ik vooral niet mag doen, is alles tegelijk doen en meteen de eind streep in zicht halen. Een wiel moet eerst bedacht worden voor je het kan laten rollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten